Voor een goede mondverzorging poetsen we twee keer per dag onze tanden. De mondzorgmarkt wordt gedomineerd door suffige en stoffige merken. Gouden Duo Elias van der Linden en Kim Hiemstra van Boombrush vindt dat dit anders kan. Hoe maken zij de tandenborstelmarkt hip en leuk? En wat maakt hun samenwerking zo goed?
Deze 7DTV-aflevering uit de serie Gouden Duo’s is gemaakt in samenwerking met Centraal Beheer Zakelijk.
Boombrush
Elias: “Boombrush is ontstaan vanuit de samenwerking tussen Roland en mij. We vinden de markt van tandenborstels en de mondzorg saai en vastgeroest. Er zijn alleen maar reclames met teksten als ‘Mijn tandarts beweert dat’ en ‘99% meer plak verwijderen’. Het is zo’n groot alledaags onderwerp, want iedereen verzorgt zijn mond: dat kan veel leuker en hipper. Het hoeft niet zo moeilijk te zijn: je hebt helemaal geen bluetooth of app nodig om mond te goed te kunnen verzorgen.”
Kim: “Op het moment dat het bedrijf live ging, sloot ik aan bij fouders Elias en Roland om het online-marketing gedeelte op te pakken. (…) We hebben elkaar leren kennen op een feestje waar we het hadden over Boombrush, business, en werk. Het klikte en groeide uit tot een relatie.”
Ben je benieuwd wat het toekomstscenario is van Kim Hiemstra en Elias van der Linden voor Boombrush? Bekijk deze nieuwe aflevering bomvol tips voor ondernemers!