Peter van Ee floreerde met zijn cateringbedrijf Leo Love Good Food. Door corona draaide de organisatie in een keer een omzetverlies van 80%. Afgelopen zomer herontdekte Peter zijn bedrijf en hij deelt zijn verhaal.
Leo Love Good Food
Peter: “De naam Leo blijft goed bij mensen hangen. Vanaf de oprichting heten we Leo op het werk. Toen dachten we: alleen op het werk? We waren ook in andere bedrijfstakken bezig: moet de naam daarom niet wat opgerekt worden? Uiteindelijk hebben we gezegd: eigenlijk willen we onze endorsing toevoegen aan onze naam, dus Leo Love Good Food.”
Leo
Peter: “Bij de oprichting hadden we drie woorden centraal staan: Lekker, eerlijk & ongecompliceerd. Jouw lekker is anders dan die van de buurman, dus we leveren vooral maatwerk op ‘Lekker’. “Eerlijk’ in de manier van zaken doen – transparantie - maar ook op het gebied van MVO. En tenslotte ‘ongecompliceerd’: voor een vast bedrag gewoon lekker lunchen. Salades, verse soep, mooie broodje, mooie vleeswaren en verschillende kaassoorten. Een Hollandse, mooie lunch voor een vast bedrag.”
Benieuwd naar de ontwikkelingen van het bedrijf van Peter wanneer de omzet met 80% afneemt door corona? Bekijk deze nieuwe aflevering bomvol tips voor ondernemers!