Video on demand is niet meer weg te denken uit het huidige media-aanbod. Met de komst van Xander Czaikowski (Director Digital Distribution & Partnerships Talpa Network) is een online team opgezet om KIJK – het online platform van Talpa – op de kaart te zetten. Wat is zijn strategie?
Director Digital Distribution & Partnerships Talpa Network
Xander: “Ik zorg voor de distributie van onze Talpa audio- en videocontent die digitaal plaatsvindt. Denk aan het luisteren van radio op je Sonos device of het kijken van Chateau Meiland op YouTube of KIJK.nl. Binnen Talpa hebben we een nieuwe opzet: alles en iedereen die aan digitale touchpoints werkt, hebben we samengevoegd in een Talpa’s online platform topteam. Dat is een team van 120 man die werken aan alle websites, apps en platformen die we zelf beheren. Dat zijn marketeers, product owners, productmanagers, solution architecten en tech leads.”
Ben je benieuwd wat de nieuwe YouTube strategie van Xander Czaikowski voor Talpa en KIJK is? Bekijk deze nieuwe aflevering bomvol tips voor ondernemers!