Onze salesbaas van vandaag heeft een wetenschap gemaakt van het in kaart brengen van de klantbehoeften in de branch van netwerkcomponenten in de IT.
Hij is verantwoordelijk voor de verkoop van netwerksoftware voor de wereldwijde marktleider in routers en switches. In dit gesprek hebben we het over de kern van solution selling, customer succes en het belang van productkennis. En vandaag deelt hij met ons het geheim van de behoefteanalyse die hij succesvol toepaste bij meer dan 200 van zijn topklanten. Een schoolvoorbeeld van klantbetrokkenheid en vakmanschap.
Hij startte zijn carriere bij de helpdesk van een lokaal waterbedrijf, maakte de stap naar sales engineer networking en runde de business development tak bij Compstor. Inmiddels werkt hij al meer dan 13 jaar voor zijn huidige werkgever, waar hij verantwoordelijk is voor de softwaretak voor de EMEA regio, waar hij leiding geeft aan 40 softwarespecialisten en onderhoudt een community van 220 promotors van de software voor networking.
Onze gast: (9) Steven Heinsius | LinkedIn
Onze presentator: (99+) Josef Stevens | LinkedIn
Redactie: [email protected]
Onze adverteerders:
Bonana Scaling Up: www.bonana.com
Salestraining organiseren? Bel met 0687608311