Onze gast van vandaag weet hoe je een groot publiek bereikt. Ze runt een platform voor journalisten en is adviseur van bedrijven die vaker in de media willen komen. Voor ons als salesmensen is het natuurlijk altijd belangrijk dat we nadenken over PR en het vormgeven van onze boodschap, vooral op een persoonlijk niveau. Maar wat betekent het als je die drempel overgaat besluit om jouw boodschap te delen met een groot publiek? Zij houdt namelijk van krokante boodschappen? Hoe werkt dat op Linkedin? Hoe pak je dat als CEO of Commercieel Directeur aan als je jouw bedrijf in de picture wilt spelen? Hoe creeer je een indrukwekkend verhaal en hoe kom je in contact met de platformen die jouw boodschap willen delen met hun publiek? Dat is waarover mijn gesprek gaat met de vrouw die al meer dan 25 jaar met dit vak bezig is. Ze studeerde Voorlichting Publiciteit en Informatie, werkte als stagiair Public Relations bij Amnesty International aan de andere kant van de wereld, deed marketing voor Reed Elsevier, Bouwfonds en Pour Vous Magazine en was gastdocent bij de Fontys Hogeschool voor Journalistiek. Ze hielp door de jaren heen 1000den ondernemers om in de media te komen. Ze is tegenwoordig spreker, mediahost, auteur van het boek Vaker in de Media en eigenaar van VIDM.
Onze gast: (8) Janneke van Heugten | LinkedIn
Website: Vaker in de Media | Publiciteit door laagdrempelig contact met journalisten (vidm.nl)
Onze presentator: (9) Josef Stevens | LinkedIn
Redactie: [email protected]
Salestraining organiseren? Bel met 0687608311
Salesbazen: www.salesbazen.com