Heb jij wel eens een offerte gemaakt? Ging het dan om meer dan 1000 euro? En heeft de klant wel eens Nee gezegd tegen een van jou offerte? Als het goed is heb je nu in je hoofd drie keer ja gezegd, en volgens onze volgende gast, is dat een neuro-principe. Iedereen wil consequent zijn, dus als als mijn volgende vraag dan zou zijn, "Wil je dan blijven luisteren naar de volgende podcast, dan is je antwoord natuurlijk Ja! Onze gast van vandaag vertaalt deze neuro-principes bij het maken van offertes. Haar bedrijf helpt organisaties om het offerteproces te optimaliseren en van alle offertes winnende offertes te maken. We hebben het over sociaal bewijs, ego-expressie en het recency effect bij het schrijven van een offerte. Ingewikkeld? Niet als je al die kennis in een template opslaat en hergebruikt voor al je klanten. En dat is wat ze doet met haar bedrijf Winnende Offertes Schrijven. Dit is weer zo'n inspirerend gesprek met Saskia Kerkhof, die uitstekend past in onze legendarische serie met al die andere mega interessante salesbazen die we al hebben geinterviewd. (ja, dat was social proof).
Wil jij in contact komen met andere luisteraars van Salesbazen? Meld je dan aan voor onze speciale WhatsApp groep, door een bericht te sturen naar O6876O83ll. Ken je een salesbaas voor de podcast? Stuur dan een e-mail naar [email protected].