Ze zeggen wel eens ‘the bigger, the better’, maar klopt dat eigenlijk wel als het op duurzaam ondernemen aankomt? Groeien impact ondernemingen op dezelfde manier als klassieke ondernemingen? Betekenen meer klanten ook rechtstreeks meer impact?
In deze nieuwe mini-reeks gaat gastvrouw Britt op zoek naar antwoorden op de meest gestelde vragen rond het schalen van impact ondernemingen.
In deze aflevering gaat ze in gesprek met Louis Curtil, co-founder van de plantaardige melkvervanger TipToh. In deze aflevering vertelt hij over hun strategische pivot van 2024, hoe accijnzen de concurrentie in plantaardige melk beïnvloeden en hoe barista's hefbomen voor gedragsverandering kunnen zijn. (Ja, echt waar.)
Deze mini-reeks kwam tot stand met de steun van de Sociale InnovatieFabriek. De Sociale InnovatieFabriek is dé kracht achter sociaal innovatoren en ondernemers die met vernieuwende oplossingen werken aan complexe maatschappelijke uitdagingen, van armoede tot klimaatverandering en inclusie. Zo zetten ze enorme stappen voorwaarts en dragen ze bij aan de systeemverandering die nodig is.
Verder werd deze reeks mede mogelijk gemaakt door Lars Grote van Shift Videoproductions en opgenomen in de gezellige bloemenwinkel en koffiebar van Blommm.
Heb je vragen, suggesties of opmerkingen bij deze of een andere aflevering van Sustainababbels? Dan kan je me altijd bereiken op [email protected].
Geen enkele aflevering missen? Volg de podcast dan ook op Instagram of LinkedIn.