Episode 212 (deel 2) - Heb jij ook van die medewerkers of collega's die altijd klagen, zeuren of negatief zijn? Dan hoor je in deze tweede aflevering van een serie van twee, wat jij zelf, in je gedrag kunt doen om de houding van je collega te keren en hem of haar te helpen zich anders te gaan gedragen. Eerst is het echter van belang dat je weet wat je intern, in jezelf, te doen hebt voordat je collega onder de indruk zal zijn van jouw interventie. Uiteraard wil je ook weten wat je daarna vervolgens kunt zeggen of doen tegen die collega. Geloof me, het is eerst superverstandig en nodig dat je de dingen doet die ik in de eerste aflevering deel, anders hebben de interventies die je doet richting je collega nauwelijks effect en dat wil je natuurlijk wel :-). Ik wens je veel luisterplezier!
Dit is een combinatie-aflevering samen met die van vorige week. Dus luister die eerst als je echt het tij wil keren met je collega.
> Wil je met ons in gesprek om vrijblijvend en kort te verkennen of het persoonlijke leiderschapstraject 'Inner Compass Personal Leadership Intensive' mogelijk geschikt voor je kan zijn? Mail ons dan direct op [email protected], we gaan graag met je in gesprek.
> Heb je een andere vraag en ben je benieuwd of coaching bij ons jou kan helpen met je vraagstuk? Boek dan een Empower-Yourself-Call. Dat kun je hier doen (empowermentcompany.nl/aanmelden-empower-yourself-call)