In deze aflevering deel ik een waardevol inzicht dat onlangs naar voren kwam tijdens een sessie met een klant.
We bespraken hoe je je acties en impact kunt veranderen door jezelf een hypothetische uitdaging voor te leggen: Wat zou je doen als je aan het eind van de maand een bepaald bedrag of aantal klanten móét binnenhalen? Stel je voor dat het echt moet, alsof er een pistool op je hoofd staat.
Mijn klant bedacht meteen enkele concrete acties die heel anders waren dan wat we eerder hadden besproken. Door de context te veranderen, kwamen er ineens ideeën met meer lef en daadkracht naar boven. Terwijl de acties niet eens meer tijd of moeite hoefden te kosten.
Ik daag je uit om deze oefening zelf ook te doen. Wat zou jij doen als je echt resultaat moet boeken deze maand? Verschilt dat van je huidige aanpak? Ik ben enorm benieuwd wat deze oefening jou oplevert!
Dus luister snel verder voor meer details en praktische tips om met deze invalshoek aan de slag te gaan. Geniet van de aflevering!
Vraag hier direct je toegang aan: https://iamgroots.com/mc-hot-audience