Veel ondernemers gebruiken vage, fluffy taal in hun communicatie naar de buitenwereld. Dingen als; "Ik help je meer zelfliefde te ervaren." Of "Ik coach moeders naar meer balans." Wat betekent dit? Voor wie is dit precies? En waarom is dit belangrijk? Welk probleem lost dit op.
Durf te kiezen voor een hele specifieke doelgroep. Hoe specifieker, hoe beter. Kies, en je wordt gekozen.
Wanneer je vaag bent in je taal zullen maar weinig mensen zich aangesproken voelen door je boodschap. Dus lief, zacht en fluffy zijn in je taal brengt je nergens. Behalve dat iedereen je aardig blijft vinden. Duidelijke taal en een scherpe boodschap zullen je helpen om makkelijker de juiste mensen te bereiken en leiden naar meer klanten.
Links uit deze episode:
Download hier de gratis one-pager "Meer grip op je klantenstroom"
https://iamgroots.com/gratis-one-pager
Volg me ook op instagram voor meer tips en behind the scenes
https://www.instagram.com/ciska_iamgroots/