Let op waarover en op basis waarvan je conclusies en lering trekt in je bedrijf.
Afgelopen week hoorde ik een gesprek tussen een aantal ondernemers over hun instagram. Ze hadden het over dat het voor hen niet werkt, en ze er geen klanten uit halen. Maar al snel bleek dat ze van doelgroep gewisseld waren, dus een totaal andere volgersgroep hebben. Dus ja; niet zo gek dus dat het dan niet lijkt te werken.
En dit gebeurt zo vaak; we trekken conclusies op basis van de verkeerde informatie. We zeggen: "instagram werkt niet voor mij." Terwijl je er niet gedurende een wat langere tijd consistent goede en de juiste content op hebt gedeeld. De ene week was je er 5x, en daarna weer 3 weken niet. Ook dan; niet zo gek dat het dan niet voor je lijkt te werken.
Echt; let op welke conclusies je trekt, en wissel niet continu van marketingkanaal en strategie. Kijk wat je beter kan doen. Kijk hoe je sterker kan komen opdagen, hoe je nog meer kan aansluiten op wat jouw klant zoekt en bezig houdt.
Wil je leren Content creëeren als een echte Content Queen? Wil je weten;
In juni start Content that Sells - een volledig programma over hoe je content kunt maken dat daadwerkelijk leidt tot verkopen:
https://iamgroots.plugandpay.nl/checkout/content-that-sells