De Webwinkel vakdagen, al 16 jaar hèt eCommerce event van Nederland. Ieder jaar komen duizenden webshop eigenaren naar Utrecht om te ontdekken hoe zij hun webshop business moeten organiseren, van payments tot marketing tot verpakkingsmateriaal. Alles komt in de Jaarbeurs voorbij.
De Nieuwe Knikkers zijn op onderzoek uitgegaan naar wat er speelt op ecomm vlak en kregen hierbij hulp van Vincent Jansen, partner bij INNOPAY. Vincent deelt wat hem en zijn collega’s is opgevallen op de beurs en bij de presentaties. Onderwerpen als het PSP-business model voor niet-payment diensten, nieuwe open banking proposities en AI in eCommerce komen voorbij. Maar waar waren de loyalty providers? En zou de Webwinkel vakdagen niet een nieuwe naam moeten krijgen? Genoeg om te bespreken!
De nieuwtjes
EmerceTV (kijk gratis)
Gertjan deelt zijn visie over BNPL
Gertjan en Arlette over relevante (betaal)innovaties in retail
-----------------------------
Deze aflevering is mede-mogelijk gemaakt door Endava, software engineering for a digital age.