Bedankt!

#12 - Jos Ahlers over marketing en generatie Z

Jos Ahlers was strategy director bij onder andere N=5 en Brandsters. Als partner van House of Generations richt hij zich op het ontwikkelen van samenwerken binnen netwerken.
Samen met René Boender deed hij onderzoek naar generatie Z. In hun boeken benadrukken ze de specifieke verschillen tussen generaties en geven ze praktische aanwijzingen over het omgaan met de netwerkgeneratie.

Meer weten over Jos? Check zijn site.

We praten onder andere over Amanda Heard. Die heet niet zo. Die heet Amber. Sorry.

De boeken over generatie Z bestel je oa bij Management Boek: https://www.managementboek.nl/auteur/21873/jos-ahlers

Deze podcast wordt geproduceerd door FLYERALARM B.V. Meer info over deze online drukker vind je hier.


Andere episodes voor Merkversterkers

2021-04-19 - 53 min

Merkversterkers 17 - James Veenhoff (Fronteer / Jeans School

2021-03-24 - 40 min

#16 - Patrick Kicken

2021-03-04 - 38 min

#15 - Erik Baumann (Hoteliers.com)

2021-02-19 - 46 min

#14 - Rob Schalker (A Fish Named Fred)

2020-12-10 - 53 min

#13 - René Spaanderman (M2Mobi)

2020-11-26 - 44 min

#12 - Jos Ahlers over marketing en generatie Z

2020-11-10 - 36 min

#11 - Arjan van Zuylen (Ti Sento Milano)

2020-07-24 - 29 min

#9 - Youri Harmsen (Search Result) 0ver Byron Sharp

2020-06-22 - 28 min

# 8 - Michael Salmagne (Bundelz)

2020-06-10 - 29 min

# 7 - Eelko Van Drongelen (Blue Flamingo's / WeFlyCheap)

2020-06-05 - 28 min

# 6 - Niek Van Den Adel

2020-05-19 - 29 min

#5 - Bas Van Der Putten (Go - Lemon)

2020-05-19 - 26 min

#4 - Anne Claire Vd Lugt (Goede Doelen)

2020-05-19 - 30 min

#3 - Iwan Göbel (Burton Car Company)

2020-05-19 - 39 min

#2 - Bart Jan Manten (Neolea)

2020-05-19 - 25 min

#1 - Jan Stuurman (Hotel V, Restaurant The Lobby)