Bedankt!

#14 - Rob Schalker (A Fish Named Fred)

Rob kennen we van grote fashion labels als Fred Mello, Mac Jeans en New Zealand Auckland.
 Na jaren van ondernemen voor de eerder genoemde merken richtte hij samen met Mart van den Nouwland het label A Fish Named Fred op dat inmiddels al een decennium lang haar positie in de modemarkt claimt onder het credo “het leven is te kort om middelmatig te zijn.”

Kenmerkend voor het merk zijn de samenwerkingen, de collabs met andere merken en personen.
We praten onder andere over Bart van Olphen van Fish Tales, Martien Meiland, Tim en Tom Coronel, Gerard Joling, Jort Althuizen van Smokey Goodness, Clubhouse, Zalando en alles wat het merk verder zo bijzonder maakt.

Merkversterkers wordt geproduceerd door FLYERALARM. Heb je opmerkingen, wil je iemand graag in de podcast horen of wil je zelf een keer geïnterviewd worden: stuur een mailtje naar [email protected]


Andere episodes voor Merkversterkers

2021-04-19 - 53 min

Merkversterkers 17 - James Veenhoff (Fronteer / Jeans School

2021-03-24 - 40 min

#16 - Patrick Kicken

2021-03-04 - 38 min

#15 - Erik Baumann (Hoteliers.com)

2021-02-19 - 46 min

#14 - Rob Schalker (A Fish Named Fred)

2020-12-10 - 53 min

#13 - René Spaanderman (M2Mobi)

2020-11-26 - 44 min

#12 - Jos Ahlers over marketing en generatie Z

2020-11-10 - 36 min

#11 - Arjan van Zuylen (Ti Sento Milano)

2020-07-24 - 29 min

#9 - Youri Harmsen (Search Result) 0ver Byron Sharp

2020-06-22 - 28 min

# 8 - Michael Salmagne (Bundelz)

2020-06-10 - 29 min

# 7 - Eelko Van Drongelen (Blue Flamingo's / WeFlyCheap)

2020-06-05 - 28 min

# 6 - Niek Van Den Adel

2020-05-19 - 29 min

#5 - Bas Van Der Putten (Go - Lemon)

2020-05-19 - 26 min

#4 - Anne Claire Vd Lugt (Goede Doelen)

2020-05-19 - 30 min

#3 - Iwan Göbel (Burton Car Company)

2020-05-19 - 39 min

#2 - Bart Jan Manten (Neolea)

2020-05-19 - 25 min

#1 - Jan Stuurman (Hotel V, Restaurant The Lobby)