Bedankt!

Bureau BOVAG aflevering 1: Geschillen

Aflevering 1: Het geschil
Wat doe je als het contact met de klant volledig escaleert? BOVAG-lid Willem de Kreek vertelt over bijzondere ervaringen met klanten. Zoals krassen op een auto die hij met schoensmeer zou hebben ingesmeerd. Hoe pakt hij dit soort situaties aan? Wat heeft hij aan BOVAG in zo'n geval? Experts geven tips en vertellen over klachten en geschillen. De geschillencommissie kan in veel gevallen uitkomst bieden. Onze verslaggever Matthijs Holtrop zoekt de antwoorden op vragen die gaan over geschillen met de klant!


Andere episodes voor Bureau BOVAG

2022-07-26 - 26 min

Bureau BOVAG aflevering 6: Bedrijfsoverdracht

2022-05-24 - 23 min

Bureau BOVAG aflevering 5: Van Offline naar online

2022-04-21 - 26 min

Bureau BOVAG aflevering 4: Online criminaliteit

2022-02-14 - 22 min

Bureau BOVAG aflevering 3: Jonge medewerkers

2022-01-27 - 23 min

Bureau BOVAG aflevering 2: Occasions

2021-12-20 - 23 min

Bureau BOVAG aflevering 1: Geschillen

2021-12-16 - 0 min

Abonneer je nu op Bureau BOVAG!