Perre kreeg onlangs kritiek op het item van zijn zoontje Kos in Grof Geld. In een enquete gaven meerdere mensen aan dat ze het op het randje vinden hoe hij zijn kind inzet in de podcast. Sindsdien vraagt hij zich af: is het wel verantwoord om je kind onderdeel te maken van je persoonlijke merk?
Deze vraag beantwoorden we niet alleen, maar met het eerste VSR dad-panel. We hebben 2 andere vaders uitgenodigd waarbij bij de ene z’n kind regelmatig terug te zien is in zijn werk, namelijk Dennis Weening. En de andere is columnist Julien Althuisius, die vaak schrijft over zijn kinderen.
Volg hier Doortje, Perre en Voorheen Schaamteloos Randstedelijk op Instagram.
Abonneer hier op onze nieuwsbrief
🫓 Probeer WASA Delicate Crisps
💻 Ga naar squarespace.com/VSR voor een gratis proefperiode, en wanneer je klaar bent om te lanceren, gebruik de code VSR10 om 10% korting te krijgen op je eerste aankoop van een website of domein.
See omnystudio.com/listener for privacy information.