Iedereen doet aan marketing! Je wilt je idee, je team of jezelf in de spotlights zetten. Hoe doe je dat? En wat kun je leren van de meesters in dat vak?
In deze editie kruipen we in het brein van een reclamemaker. Zij zijn superspecialisten in het verkopen van een idee met een creatief concept dat je meteen snapt.
🎙️ Hans Janssen en Christ Coolen gaan in gesprek met een échte rot in het reclamevak: Edward Stolze, oprichter van reclamebureau Being There. Hij was betrokken bij iconische campagnes zoals de Unox Nieuwjaarsduik en het NK Tegenwindfietsen. Initiatieven die keer op keer viraal gaan, zonder enorme budgetten.
✅ Waarom het geheim van goede marketing niet in jouw product zit, maar in je publiek
✅ Hoe je elk idee – zelfs een nieuw intranet – leuk en aansprekend maakt
✅ De kracht van een goed frame: hoe je de manier waarop mensen naar jouw boodschap kijken compleet verandert
✅ Waarom het Sinterklaascongres misschien wel de meest briljante PR-stunt ooit was
Dit is er weer zo eentje om door te sturen aan je baas. “Kijk, zó moet het!”
📅 Op 20 juni geven Edward en Christ een exclusieve sessie: Iedereen is marketeer.
🎟️ Jaarkaarthouders mogen gratis naar binnen!
👉 Ben je geen jaarkaarthouder en wil je erbij zijn? Ga naar:
www.christcoolen.nl/iedereen-marketeer
📌 Meer over Edward Stolze:
www.denkproducties.nl/experts/edward-stolze
📌 Voorbeeld: Nieuwjaarsduik uit blik:
www.there.nl/cases/unox-nieuwjaarsduik-uit-blik