Soms sta je op zo’n kruispunt in je business: blijf je bij het oude wat lekker comfortabel is of kies je voor wat je eigenlijk allang weet dat nodig is?
In deze aflevering neemt John je mee in wat er écht voor nodig is om je huidige realiteit te doorbreken. Gaat je meer opleveren dan je nu denkt.
We duiken in iets fundamenteels dat veel ondernemers missen. Naast herkenbare praktijkvoorbeelden zoals eten bij de Librije, en onze meubelzaak geef ik je ook een kleine onthulling over mijn eigen 1-op-1 coaching. Uiteraard geheel in lijn met het topic van deze aflevering.
Je gaat onder andere het volgende ontdekken:
🔹 Waarom drie 1-op-1 cliënten tegelijk afhaakten, wat dat over míj zegt én wat jij eraan hebt
🔹 Wat de Librije en Profijt Meubel je kunnen leren over weten waar je voor staat
🔹 Waarom ‘weten waar je voor staat’ meer waard is dan je marketingbudget
🔹 Het pijnlijke broodmoment met Jasper (en wat jij daarvan kunt leren)
🔹 Waarom jij je doelgroep nóg specifieker moet durven kiezen
🔹 De fout die we maakten met m’n boek – en hoe we het oplosten
🔹 Wat Oura Ring doet binnen 5 minuten (en waarom jij dat ook wilt)
🔹 Mijn eerlijke worsteling met ‘gladjes en arrogant’ overkomen